Perhejuhlat ja hautajaiset

Kun teillä on iloiset juhlat tai surua, autamme mielellämme teitä kaikessa missä pystymme.

Elämän taitekohdat, kuten kaste, rippijuhla, häät ja hautajaiset, jäsentävät elämänkaartamme. Näitä hetkiä on arvokasta pystyä jakamaan sukulaisten ja ystävien kanssa.

Siunausta voi pyytää moniin eri tilanteisiin. Maistraatissa solmitun avioliiton voi siunata kirkossa. Rukoushetkeä voi pyytää myös esimerkiksi uuden kodin tai työpaikan siunaamiseksi tai avioliiton vuosipäivän kunniaksi.

Me seurakunnassa kannustamme viettämään perhejuhlia sekä tahdomme olla mukana niin arjessa kuin juhlassakin. Kun haluat pyytää papin perhejuhlia varten, varata tiloja tai etsit muuten vain apua käytännön asioissa, ole yhteydessä kirkkoherranvirastoon.

Oheisten linkkien kautta saat lisää ohjeita kyseisten juhlien järjestelyihin.