Lähetystukirengas

Lähetysrengas kantaa vastuuta lähetystyöstä Tansaniassa.

Lähetyskirjeiden avulla pidetään yhteyttä ja kerrotaan ajankohtaisia lähetyskuulumisia. Toiminnassa voi olla mukana rukouksin, antamalla lahjoja ja osallistumalla erilaisiin vapaaehtoistempauksiin, joita järjestetään paikkakunnalla. Pellon seurakunta tukee Suomen Lähetysseuran työtä Tansaniassa Morogoron hiippakunnassa ja Viktoriajärven itäisessä hiippakunnassa. Tansanian työllä on jo pitkät perinteet ja Suomesta on Tansaniassa useita lähetystyöntekijöitä, mm. Piia ja Mikko Pyhtilä sekä Anna-Riitta ja Oskari Holmström.

Lähetystyöntekijät Piia ja Mikko Pyhtilä

Lähetystyöntekijät Anna-Riitta ja Oskari Holmström

Villasukkia Tansaniaan

Maasait, karjanpaimennusta Tansaniassa.