Nuoria rippikoululeirillä. He syövät eväitä ja hymyilevät. Takana järvi.

Nuorille

Nuorille suunnatusta toiminnastamme voit löytää mukavaa yhteistä tekemistä, hyvää seuraa ja mahdollisesti mieleisiä retkiä tai leirejä.

Nuorten nurkka

Nuorten toimintaan kaikki ovat tervetulleita! Nuoret 7. luokasta ylöspäin kokoontuvat Nuorten Nurkkaan Pellon seurakunnan rivitalolla A-rapussa torstaisin klo 18.30-20.

Isostoiminta

Isostoimintaan voi riparin jälkeen tulla oppimaan ryhmänohjaajan taitoja ja ottamaan askeleita oman minän tuntemisessa ja seurakuntayhteyden vahvistumisessa.

Kokoontumispaikkana on Pellon seurakunnan rivitalon A-rappu. Lisäksi on leirejä, retkiä ja tapahtumia.

Rippikoulu

Rippikoulu on merkittävä etappi matkalla kohti aikuisuutta. Rippikoulussa tutustutaan seurakuntaan ja pohditaan oman elämän kysymyksiä.

Rippikoulu 2024: Rippikoulu Pellon seurakunnassa alkaa keväällä, aloitamme tapaamiset jo ennen leirijaksoa.   Rippikoulunstarttimessu su 28.1.2024  Pellon kirkossa klo 10 sekä rippikoululeiri Palojärven Lomakeskuksessa 10.-14.6.2024.  Kevään illoista ilmoitetaan myöhemmin.

Konfirmaatio järjestetään Pellon kirkossa sunnuntaina 16.6.2024

Rippikouluinfo pidetään Pellon yläasteella 15.11. klo 11.10-11.40. Rippikouluun voi ilmoittautua 30.11.2023 saakka kirkkoherranvirastoon. Ikäluokkaan kuuluville lähetetään asiasta tarkempaa tietoa.

Koulut

Aune vierailee koulussa viikottain.