Nuorille

Nuorille suunnatusta toiminnastamme voit löytää mukavaa yhteistä tekemistä, hyvää seuraa ja mahdollisesti mieleisiä retkiä tai leirejä.

Nuorten toimintaan kaikki ovat tervetulleita! Nuorille on nuorteniltoja, esim. leffa- tai kokkausteemalla.

Isostoimintaan voi riparin jälkeen tulla oppimaan ryhmänohjaajan taitoja ja ottamaan askeleita oman minän tuntemisessa ja seurakuntayhteyden vahvistumisessa. Kokoontumispaikkana on Pellon seurakuntakodin kerhotila. Lisäksi on leirejä, retkiä ja tapahtumia.

Rippikoulu on merkittävä etappi matkalla kohti aikuisuutta.  Rippikoulussa tutustutaan seurakuntaan ja pohditaan oman elämän kysymyksiä. Rippikouluihin ilmoittaudutaan Pellon seurakunnassa syksyllä, jonka jälkeen kokoonnutaan rippikoulupäivään, talven aikana viikonloppuleirille ja kesällä viikon mittaiselle rippileirille. Vuoden 2017 rippikouluajat ovat seuraavat: Kesäleiri 14.-21.6. ja konfirmaatio 25.6.

Nuoret leirillä.
Rippikoululeiri